Definitionsproblem

Vi har ännu inte lyckats enas om en definition av negerchock, vilket är lite problematiskt med bara fem dagar kvar till start. Trodde jag höll på att få en negerchock igår, när jag började känna av en gammal knäskada under en cykeltur. Sen förstod jag att en negerchock är något mycket större.

Jag ledde cykeln hem och bäddade ner mig med en stor kopp varm buljong.

Fem timmar senare befriande sömnen mig från definitionsproblemen. När jag vaknade var det morgon och jag upptäckte att någon hade varit i mitt rum. På det immiga fönsterglaset stod textat: En negerchock blir vad man gör den till.

Fem dar kvar nu...


Kommentarer
Postat av: August

Mja, det måste väl ändå ha något med negrer att göra? Antingen en konkret eller abstrakt neger, men dock en neger!

2006-12-19 @ 12:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback