Observation

Halloj i piphuvet!

Intressant nog har vi ungefär lika myånga tittare nu, när vi slutat lägga upp filmer, som tidigare. Jag är imponerad. Belöningen för er trogna fluktare kommer förhoppningsvis. Antingen genom att Negerchock! får en efterlängtat nystart, eller genom andra projekt som vi börjat starta upp. För närvarande bollar vi med en fyra-fem projekt, varav några kommer inkludera roligheter. Det är på tiden att vi får den uppmärksamhet och de pengar vårt idoga gratisarbetande gjort oss förtjänta av. Fortsätt gärna besöka negerchock.blogg.se, där kommer ni alltid att kunna uppdatara er om vad som händer.

/Kringlan

Kommentarer
Postat av: Anna

Råkade sig August på Malmborgs i Lund söndag eller måndag tror jag. Va snygg du är!

2007-03-16 @ 23:10:32
Postat av: LenaK

Min sida är inte så full av sjuk humor och ironi som er - jag hade en
annan tanke med min blogg - men så flyter det iväg.
Skrev för ett tag sedan en (mer seriös) grej om rasism - där jag bland annat påpekar att rasismen inte försvinner för att man byter vokabulär.
Läs om läraren som bytte namn på negerbollen - men egentligen inte fattade varför det skulle göras...
Blev det mindre rasistiskt med det nya namnet?
http://lenak.blogg.no/150207144826_rasism__finns_det.html#comment

Postat av: Richard

Så va' händer nuförtia?

2007-04-03 @ 19:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback