Uppfinnaren

Okej, så här är det: Dagens sketch är enligt mig, Kringlan, något tveksam. Jag vet inte vad felet är, kanske är det så elementärt som att uppfinnaren i filmen heter Bert-Åke Kalkylblad, kanske är det något mycket större. Kanske borde jag skaffa piercing (det är ju ändå nyår och något ska man lova). August, däremot, min gode vän och medbloggare, anser att sketchen håller högsta klass och kvalité. Ni kan ju se dagens film som ett test - är du en August eller en Kringlan? Låt detta val styra ditt 2007. Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Totte på Lunds

E mina identitetsproblem slut nu när jag vet att jag är en "Kringlan" å hur kommer det att gestalta sig resten av 2007? Intelligent å kritisk va? Så som man fick lära sig i skolan ju.

2007-01-01 @ 05:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback