Löneförhöjningen

Först lite travia om dagens film. Att paret i filmen är ett bögpar tillför inte sketchen något. Det beror på att vi inte hade någon kvinna att använda oss av när vi spalde in. Så går det till när man inte får filmstöd, fördelen är att ni aldrig riskerar se Tjocktjuven eller Tre Solar på Negerchock! Filmen då: den handlar om en löneförhöjning och hur den plockar fram det sämsta hos oss. Någon egentlig poäng med eller i filmen går inte att finna. återigen, ledsen för den sena publiceringen. Skärpning lovas.


Kommentarer
Postat av: August

Nu tycker jag du berättade för mycket kringlan! Meningen var att de skulle sitta o fundera på varför vi var bögar! Jaja, gjort är gjor...

Postat av: Kringlan

Det var verkligen inte meningen! Jag vill komma bort från all buskishumor som du vårdar så ömt. Jag tycker det är en lite fin sak att vi använder oss så otvunget av ett homosexuellt par, utan att det tillför något till sketchen. Vill verkligen inte att folk sitter och funderar på varför.

/K

2007-02-22 @ 10:37:14
Postat av: Kringlan

Nämenvafan, nu kom mitt namn med ju! Har jag knäckt koden?

2007-02-22 @ 10:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback