Syltbantning

Vi har någon sorts bror duktig-komplex. Det är ett problem och det vet vi. Det tar sig olika uttryck. Ett exempel är dags sketch  - lite difus mediakritik. Förhoppningen är att vi inte verkar ta någons sida (exempelvis filmens seriösa journalist), utan att vi önskar slippa allt. På riktigt. Det är sent nu och jag är trött. Men jag vill slippa tidningar. På riktigt. Jag hatar skiten. Ingen tidning har gjort mig något gott. Bränn snusket. Folk kan väl läsa böcker. Eller ännu hellre - spela spel.


Kommentarer
Postat av: Totte på Lunds

Kommentarer e la överflödiga. Själv prenumererar jag inte på någon tidning. Å just bantning i alla dess former e något av det mest uttjatade som tidningarna, speciellt kvällsgenren aldrig verkar få nog av.

2007-02-05 @ 02:16:35
Postat av: august

Nu när jag tänker på saken, är inte du en ganska hängiven tidningsläsare Kringlan? Du hade mig nästan där, men nu förstår jag att du bara skojade, du älskar ju tidningar!

2007-02-06 @ 10:00:23
Postat av: Kringlan

Jag tycker mycket om tidningar, ja.

2007-02-06 @ 10:19:27
Postat av: Anders

Klockren.

2007-02-06 @ 20:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback